عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 296
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 217
:: باردید دیروز : 7
:: بازدید هفته : 224
:: بازدید ماه : 621
:: بازدید سال : 35664
:: بازدید کلی : 171848

RSS

Powered By
loxblog.Com

gounash

چگونه می توانید لوگو را جذاب تر کنید؟
چهار شنبه 3 ارديبهشت 1401 ساعت 3:47 | بازدید : 426 | نوشته ‌شده به دست امین پارسیان | ( نظرات )

این فقط مربوط به هویت بصری نیست. در واقع، یک لوگو بسیار بیشتر از این است. برای تصویر برند بسیار مهم است. اغلب، لوگو نقطه شروع هر فرآیند ارتباطی است. بدون اینکه فراموش کنید که لوگوی شما وسیله ای قوی برای شناسایی شکم شرکت است و باید به عنوان یک کل با هویت بصری شما در نظر گرفته شود.

در اینجا چند ترفند ساده برای جذاب کردن لوگوی شما توضیح خواهیم داد.

ساده و منحصر به فرد

طراحی لوگوی شما باید ساده باشد. این کار باعث می شود تا به خاطر بسپارید و با برند خود ارتباط برقرار کنید. بسیاری از لوگوهای شرکت ها بیش از حد دقیق هستند و مانند لوگوهایی که ساده نگه داشته می شوند کار نمی کنند. بنابراین، هنگام طراحی لوگو، مهم است که در نظر داشته باشید که فقط مواردی که به شدت ضروری هستند باید گنجانده شوند. همچنین توصیه می شود از یک فونت خوانا و کم رنگ استفاده کنید. به طور خلاصه، لوگوی شما باید ساده اما به یاد ماندنی باشد.

رنگ: اهمیت و معنا

بسیاری از اوقات ما فقط به شکل یا تایپوگرافی که برند ما خواهد داشت فکر می کنیم. اما رنگ به همان اندازه مهم است. این یکی از مهمترین اشکال ارتباط بصری در طراحی است. رنگ ها انتقال دهنده های عالی پیام هستند. اما، همه ما دقیقاً به هر رنگی به یک شکل پاسخ نمی دهیم. وقتی صحبت از طراحی یک لوگوی عالی می شود، باید این جنبه را در نظر بگیرید. چه پیامی را می خواهید برسانید؟ شما می خواهید که مصرف کنندگان به لوگوی شما چه واکنشی نشان دهند؟

زرد: شادی، شادی، گرما، خوش بینی.
نارنجی: خلاقیت، انرژی، جوانی، دوستانه.
قرمز: اکشن، انرژی، سکسی، عشق، اشتیاق.
سبز: طبیعت، رشد، سلامتی، ارگانیک.
آبی: آرامش، وفاداری، اعتماد، قدرت، تکنولوژی.
بنفش: فانتزی، معنویت، خاطره انگیز، خلاق.
رزا: معصومیت، آرامش، عاشقانه، لطافت.
سیاه: قدرت، اقتدار، کلاسیک، جدیت.
قهوه ای: تاریخی، جدیت، سنت، عمق.
سفید: ساده، صلح آمیز، پاک، خالص.
نام تجاری به عنوان لوگو

در بیشتر موارد، لوگوها از یک نماد و یک نام ساخته می شوند. اما در برخی موارد، برند انتخاب می کند که از نام تجاری خود به عنوان لوگوی برند استفاده کند. برای این، بسیار مهم است که یک مطالعه جامع از فونت هایی که می توان در لوگو استفاده کرد، انجام داد. بی نهایت فونت وجود دارد و همه آنها چیزی متفاوت را منتقل می کنند. توصیه نمی شود منبع عجیبی را انتخاب کنید که شناسایی آن دشوار است. بهتر است به سراغ فونت های ساده و خواندنی بروید.

ارتباط بین برند و لوگو

لوگوی شرکت شما اولین چیزی است که مردم با آن مواجه می شوند. بنابراین باید هر چیزی را که نام تجاری شما می خواهد بگوید را منتقل کند. این آسان نیست، عوامل زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید: برند شما چه چیزی را منتقل می کند؟ چه پیامی را می خواهید به مصرف کنندگان بدهید؟ چه محصولاتی را می فروشید؟ مخاطب هدف شما چیست؟ همه این سوالات برای رسیدن به طراحی عالی بسیار مهم هستند. شما باید از روند طراحی آگاه باشید، تحقیق کنید و بفهمید که چه نوع طراحی برای برند شما بهترین کارایی را دارد.

منبع: https://logonegar.com/




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: